Tellimustingimused

OSTMINE E-POEST:

  1. Vali e-poes välja soovitud tooted ja lisa ostukorvi. Koguseid saad valida tootekaardil ja muuta hiljem ostukorvis. Tootekirjelduste juures olevad pildid on illustreerivad
  2. Kauba hind on eurodes ja tellimuse esitamise hetkel kehtiv (sel hetkel e-poes kuvatud). Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  3. Kui tooted lisatud, vali “Vaata ostukorvi” (või paremal ülaservas “Sinu ostukorv”) – seal näed enda valitud tooteid, saad vajadusel muuta koguseid või tooteid ostukorvist eemaldada. Peale koguse muutmist tuleb kindlasti vajutada “Uuenda ostukorvi”.
  4. Kui ostukorv korras, vali “Mine kassasse” ja täida nõutud (tärniga) väljad:
  • oma kontaktandmetega (Teie poolt sisestatud e-posti aadressile saadetakse tellimise kinnitus)
  • vali sobiv Haapsalu Tarbijate Ühistu kauplus kust soovid kaubad kätte saada
  • vali kättesaamise aeg
  1. Veendu veelkord, et vormil “Sinu tellimus” on kõik tooted, kogused ja summad õiged.
  2. Kauba eest tasumiseks vali loetelust sobiv pank ja vajuta “Esita tellimus”. Seejärel avaneb juba vastava panga maksevärav, kus saate sisestada oma tunnused ja makse kinnitada.

 

Tellimusi saab teha minimaalselt 2 päeva ette.

 

KAUBA VÄLJASTAMINE:

Tellitud ja tasutud kaubad väljastatakse Sinu poolt valitud kuupäeval, pöördudes vastava kaupluse personali poole

Tellitud kaubad saab kätte Haapsalu Kaubamaja Konsumist, Uuemõisa Konsumist või Vanalinna A&O kauplusest.

Üleantud kauba koguselist vastavust tellimusele tuleb kontrollida kauplusest lahkumata. Kauba koguse osas esitatud hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

 

NB!: Teie poolt tellitud kaupasid hoiame alles 2 h Teie poolt määratud kellaajast. Kui klient ei tule kaubale järele, siis raha kauba eest kliendile ei tagastata!

 

MUUD TINGIMUSED JA PRETENSIOONID:

E-poest ostmisel Säästukaardi boonuspunkte ei arvestata ning kliendi boonuskontole ei lisata. Tellimuse eest koheselt tasudes rakendub soodustus -10%.

E-poest tellitud tooted valmistatakse kliendi tellimusel kliendi jaoks. Kliendil ei ole õigust toodetest loobuda ega neid tagastada.

Kui tooted ei vasta lepingutingimustele, on kliendil õigus esitada pretensioon, tooted tagastada ja nõuda mittevastava toote eest makstud summa tagasi.

Pretensiooni saab esitada e-posti aadressile: yhistu@hty.ee või kauba väljastanud kaupluses kohapeal. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu (võib kasutada Müüja tüüpvormi, mis on kättesaadav käesoleva veebilehe keskkonnas) ning lisada ostu tõendav dokument.

Täiendavate küsimuste puhul saatke e-kiri yhistu@hty.ee.

Vastame teile tööpäeviti kell 8-15